Vyhledávání


Kontakt

Species Rerum

E-mail: masswave23fm@gmail.com

Spontání AC (LD->AC)

08.10.2011 14:06

1.10.11

Zda se mi sen, citim strach k tomu divny pocit. Aha takze se znova objevilo jedno z mych spontannich AC. Vedel jsem ze se to tvari jako hodne divnej sen
Jdu vecer po chabe osvetlene ceste v parciku a blizim se k melkym schodum obklopenymi kerem. Citim neci pritomnost(vice osob). Zacinam nekoho trochu videt a osoba na chabe osvetlenem miste se ke me priblizuje 'zacinam si vyvolavat (neumyslne) predstavy jak na me zautoci' (mozna to byl pocit) zacinam se od nej trochu vdzalovat jakoby do zeme ale zaroven dozadu (obraz se zacal rozmazavat). Zvlastni strach furt pretrvava ale ja uz citim ze jsem nekde jinde. Po chvilce zjistim ze i citim pritomnost sveho fyzickeho tela (tenhle pocit se mi spatne vysvetluje, zkratka jako bych v nem byl a zaroven nebyl) Uz neco tusim a snazim se jakoby pretocit z postele do turka smerem k leve zdi. To se mi mozna podarilo, ale zacal jsem opet cejtit strach kterej byl ale vetsi a naproti zdi jakoby tam tim smerem kterym jsem kokal (mirne nakloneny dolu) se mi zacal pred ocima neco podobny klaunovy (strach byl vetsi, ale to mozna byla taky jen moje predstava, strach z toho ze tam neco uvidim, tezko rict). Zacal jsem pritom slyset hlasitejsi(jinatejsi) a hlasitejsi(jinatejsi) bzukot. Z toho strachu jsem se probudil a ted to tu sepisuju.